"This site uses cookies from Google to deliver its services and analyze traffic. Your IP address and user-agent are shared with Google along with performance and security metrics to ensure quality of service, generate usage statistics, and to detect and address abuse."

torsdag den 5. april 2018

EFTERLYSNING:  GENNEMTÆSKET MAND

Jeg leder med lys og lygte efter en mand, der er blevet “gennemtæsket af sin partner”. Sin kvindelige partner, vel at mærke.

Jeg tror ikke, han findes, men er villig til at undskylde mine fordomme, dersom jeg skulle tage fejl.

Jeg har spurgt Mandecentret i Aalborg direkte, om man her kan introducere mig til en sådan gennemtæsket mand, men her svarer René Vinding Christensen ikke på min anmodning.

Skulle du være en sådan “gennemtæsket mand”, hører jeg meget gerne fra dig her.

Jeg er flink over for den ægte vare, men kun den ægte vare. 


Venlig hilsen fra Susanne og på forhånd tak

–––––––––––

Begrebet “gennemtæsket mand” er lånt fra Tobias Petersen, som administrerer sitet “Reel Ligestilling.” Tobias skrev for to dage siden denne opdatering, og det er ordlyden herfra, jeg henholder mig til:






3 kommentarer:

  1. Langt størstedelen af mandlige ofre for partnervold er i homoseksuelt forhold. Men når det er en mand, der gennemtæsker, så gælder måske ikke..?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg og denne blog klar over, eftersom fænomenet er beskreveet her. Det "gælder" ikke i denne sammenhæng, nej, hvor det gælder udbredelsen af opfattelsen af, at en mand kan blive "gennemtæsket" af en kvinde. Det er ham, jeg leder efter.

      Slet
  2. Jeg tror de trækker logikken i den samme tyggegummi-automat🙄


    SvarSlet